Kuponportālu “lieliskie” piedāvājumi – vai tiešām bez maksas?

marts 19 2012

Kaut kā tomēr nenocietos un vēlējos padalīties pēkšņajā pārdomu uzplūdā par kārtējā kuponportāla “lielisko” piedāvājumu, kas netieši (tieši?) rada sajūta, ka potenciālais klients tiek gluži vienkārši uzskatīts par muļķi… Lūk, nupat saņēmu vēstuli no kārtējā kuponportāla, kas man kaut kā lika tomēr mazliet sacepties – rezultātā arī uztapināju šo ierakstu blogā. Citēju daļu no vēstules.

 

Labdien, Lūšu Dravas super gardumi!
Rakstu Jums sakarā ar iespējamo sadarbību. Esam iepirkšanās portāls un gribu piedāvāt Jums sadarboties ar kādiem Jūsu pakalpojumiem vai precēm akcijā. Kādu gardumu.
Jums tas nemaksās pilnīgi neko, mēs no Jums gaidām tikai pakalpojumu ar atlaidi kādi 50 %.
[...]

Kāpēc tas būtu izdevīgi Jums?
1) Jūs iegūtu bezmaksas reklāmu;
2) Jūs iegūtu jaunus klientus;
3) Jūs palielinātu savas produkcijas noietu.
[...]

 

Mēs vienu reizi esam izmēģinājuši sadarbību ar vienu kuponportālu. No 20 komplektiem pārdevām 16, kas teorētiski nav slikti, taču cerētās papildus publicitātes un tīmekļa vietnes papildus apmeklējuma sanāca čuššš… Es jau apzinos, ka ir naivi cerēt, ka var iegūt lielu popularitāti caur kuponportālu, vienlaicīgi arī kaut ko nopelnot ar produkta pārdošanu. Patiesībā kuponportālus būtu jāuztver par salīdzinoši “lētu”, bet teorētiski efektīvu mārketinga līdzekli, kurā nauda tiek ieguldīta netiešā veidā finansējot lielo atlaidi no saviem līdzekļiem.

 

Tomēr mans sacepiens uz iepriekšcitēto vēstuli ir pamatojams ar kārtējā kuponportāla frāzi par to, ka “sadarbība ar viņiem mums nemaksās praktiski neko”. Tad nu es uzrakstīju sekojošu vēstuli. Manīsim, kāda būs atbilde.

 

Labdien!
“Superīgs” piedāvājums! Mums tas tiešām nemaksās “pilnīgi neko”?? Ir gan tāds sīkums, ka mums prece jādod ar 50% atlaidi – tas nozīmē, šo atlaidi mēs gluži vienkārši sedzam no savas kabatas. Būsim gan reālisti un sapratīsim to, ka Latvijas mājražotāja precei nav nekāds Cubus vai Sportland pārsimtprocentu uzcenojums!!

Turklāt neaizmirsīsim, ka Jūs arī vēl gribēsiet 20-30% komisiju – tātad, man no preces reālās cenas ir jānomet vien “nieka” 70 – 80% . Sanāk, ka tiešām tas nemaksā praktiski “neko”…. Vai Jums patiešām šķiet korekti lietot šādu patiesībai absolūti neatbilstošu un potenciālo klientu klaji maldinošu apgalvojumu? Ļoti gaidīšu konstruktīvu atbildi!!

 

Kāda ir Jūsu portāla apmeklētība un papildus izveiktās mārketinga aktivitātes, lai popularizētu savu portālu? Vēlētos uzzināt konkrētus datus, lai izvērtētu “kārtējā kuponportāla” piedāvājumu!

 

Ar cieņu, Jānis no Lūšu Dravas

5 komentāri rakstam “Kuponportālu “lieliskie” piedāvājumi – vai tiešām bez maksas?”

  1. Smic teica:

    Paprovē cherry.lv
    Tas ir upmarket un parasti viņiem viss pārdodas labi.

  2. Jānis no Lūšu Dravas teica:

    Paldies par ieteikumu, Šmit! Laikam jau tiešām jāpieņem doma, ka bez ieguldījuma no savas puses (atlaides apmaksa no sava budžeta) nopietnu kuponakciju nevar dabūt. Būs jāpamēģina ar kādu jaunu produktu!

    Starp citu, kā garšoja bišu maize un ziedputekšņi? :)

  3. gabis teica:

    Nu, un vai ir bijusi atbilde?

  4. Jānis no Lūšu Dravas teica:

    Nē, tā arī nenoreaģēja uz mūsu vēstuli. Laikam saprata, ka šitiem klientiem makaroni uz ausīm neturas… :D

  5. inc teica:

    Tad jau laikam risinājums tika atrasts?

Atstāj komentāru!